10 tajni ljudi koji se nikad ne razbolevaju

Podelite:

Ovo su stvari koje su navedene u knjizi „Tajne ljudi koji se nikad ne razboljevaju“ autorke Džin Stoun. U knjizi nam Džin daje savete kako da očuvamo zdravlje ugledajući se na navike onih ljudi koji imaju dobro zdravlje. Njeni saveti zasnovani su na njenom istraživanju i drugim sličnim istraživanjima.
10-tajni-ljudi-koji-se-nikad-ne-razboljevaju

Dugo sedenje može uticati na vaše zadravlje, čak i ako nakon toga vežbate. Što više vremena ljudi provedu sedeći, veći je rizik da će umreti. Svaki 45 minuta ustanite i prošetajte malo.

 

2) TUŠIRAJTE SE HLADNOM VODOM

Tuširanje hladnom vodom poboljšava cirkulaciju, ojačava kožu, jača imuni sistem, popravlja raspoloženje i okrepljuje telo. Najbolje je da tuširanje hladnom vodom traje 5 minuta i da se hladnom mlazu izlažete u intervalima od 30 sekundi.

3) NEGUJTE SVOJA PRIJATELJSTVA

Ljudi koji imaju bogat društveni život imaju jači imuni sistem i manje su šanse da će podleći raznim

zapaljenjima. Pored toga, ljudi koji imaju malo bliskih prijatelja ili ih nemaju uopšte povećavaju rizik od

srčanog udara za 50 odsto. Održavajte kontakt sa prijateljima i stičite nove prijatelje kad god možete.
beli-luk
Beli luk smanjuje krvni pritisak i novo holesterola, odbija infekcije i deluje kao moćni oksidant.

Ljudi koji jedu beli luk redovno, duplo manje dana provedu bolesni nago oni koji ga ne jedu.

5) SPAVAJTE DOVOLJNO

Što više sna imate, to ćelije imunog sistema bolje rade na očuvanju vašeg zdravlja, dok nedostatak

sna može podstaći gomilanje kalcijuma u srčanim arterijama, što može dovesti do srčanog udara, a

pored toga, može smanjiti i proizvodnju hormona raste, što će ograničiti sposobnost tela da se zaceli.

Odspavajte kad god možete. Idealno vreme za popodnevnu dremku je od 1 do 3 sata popodne, jer se u to vreme ljudi osećaju najumornije.

6) UMERENO PIJTE ALKOHOL

Umereno pijenje doprinosi dugovečnosti i samnjuje rizik od srčanih bolesti za 20 odsto. Ljude koji

umereno piju ređe zadržavaju u bolnici, otkriva jedno istraživanje.

7) DODAJTE JOGU SVOM REŽIMU VEŽBANJA

Praktikanti tvrde da joga vežbe za telo, disanje i um jačaju i uravnotežuju imuni sistem, stimulišući ga

da delotvornije uništi mikrobe koji su izazivači bolesti. Redovni odlasci na jogu mogu sniziti visok krvni pritisak i nivo šećera u krvi.
5
Istraživanja tvrde da lakša ishrana ima pozitivan uticaj na opšte zdravlje – učesnici koji su unosili 25

odsto kalorija manje nego inače smanjili su nivo holesterola, triglicerida i snizili krvni pritisak. Kako se ne bi desilo da unosite malo vitamina, trudite se da jedete voma hranljive stvari, izbegavajte šećer i pazite da unosite dovoljno proteina.
9) OSLOBODITE SE STRESA
Previše stresa privlači bolesti. Sa stresom dolaze nesanice, manjak energije, depresija, nadimanje, grčevi, promene u apetitu, dijareja, zatvor, iritacije, diabetes i visok krvni pritisak.

Vežbajte bar tri puta nedeljno, idite na  aromaterapiju ili se jednostavno više družite sa pozitivnim ljudima koji će vas nasmejati.
10) PIJTE JOGURT
Bakterija koja se nalazi u jogurtu dobra je kod mnogih gastrointestinalnih stanja, smanjuje krvni pritisak, smanjuje nivo holesterola i ojačava imuni sistem. Pijete bar jednu čašu jogurta dnevno.

Izvor: Zena Blic

Podeljeno