Ako starite, ne mora da znači da vaše kosti slabe

Podelite:

slabe kosti

Mnogi od nas prihvataju slabije kosti kao deo starenja. Dok starost može da dovede do gubitka koštane gustine, pravilna svest o tome kako da se brinete o svojim kostima može vam pomoći da ih zadržite zdravim dok starite.

Naše telo će stalno menjati stare kosti novim, kao i svaka druga tkiva. Međutim, telo gubi više koštanog tkiva nego što je u stanju da zameni kako postajemo stariji, što je dovelo do slabljenja kosti koje su više sklona prelomima. Iako se više žena suočava gubitkom koštane mase od muškaraca, oba pola treba da budu jednako svesni kako da vode brigu o starenju kostiju, kako bi živeli zdravijim životom.

Još Jedan razlog zašto je starenje često povezano sa slabijim kostima, je činjenica da se naša sposobnost tela da apsorbuje kalcijum iz ishrane smanjuje dok starimo. Telo odgovara tako što proizvodi hormon koji tera naše kosti na oslobađanje kalcijuma u krvotok, ostavljajući ih tanje i slabije. Pored starenja, i drugi faktori koji doprinose gubitak koštane mase su:

  • Prekomerno pušenje
    • Nizak kalcijum
    • Nedostatak vitamina D
    • Prekomerno konzumiranje alkohola
    • Rani početni stadijumu menopauze
    • porodična istorija
    • Fizička neaktivnost
    • Produžena upotreba određenih lekova

Briga za Kosti sada i zauvek

Nepotrebno je reći, mi treba da počnemo voditi brigu o našim kostima rano u našem životu, ako želimo da živimo u starijim godinama, bez brige o slabijim kostima.

Jedite Kalcijumom-bogatu hranu: što ranije počnemo jesti hranu bogatu kalcijumom, to je bolje za zdravlje naših kostiju. Konzumiranje tri šolje mleka svakodnevno preporučuje se za odrasle. Pored toga, namirnice kao što su sir, jogurt, losos, tofu, sardine, pasulj, grašak, brokoli, i zeleno lisnato povrće kao što je spanać, su odličan izvor kalcijuma.

Nabavite obilje vitamina D: Vitamin D pomaže da se telo apsorpuje kalcijum ispravno. Dakle, budite najmanje 15-20 minuta na suncu svakodnevno, pored ishrane bogate vitaminom D, kao što su mleko i žitarice, jaja, losos, tunjevina, skuša, i sir.

Ostanite Fit i vežbajte: Među mnogim drugim prednostima vežbanja je da čuva kosti zdrave. Težite vežbama kao što su hodanje, džoging, aerobik, vožnja bicikla – one pomažu dodavanju gustine kostiju i smanjuju gubitak kostiju.

Ograničite pušenje i alkohol:prekomerna upotreba alkohola može da ometa odnos kalcijuma u telu, što je od vitalnog značaja za zdravlje kostiju. Pušenje, s druge strane, dugo je bilo povezano sa slabijom gustinom kostiju, jer može da utiče na apsorpciju kalcijuma i vitamina D. Najbolje je da prestanete da pušite i ograničite unos alkohola.

Uzimajte dodatke u ishrani za kosti : Zato što postoji samo nekoliko prehrambenih izvora vitamina D, našem telu će morati da se isporučuje dodatni vitamin D kroz dodatke za ishranu. Oni su takođe dobar izvor kalcijuma, zato se obratite svom lekaru, da utvrditepotrebu za dodacima u ishrani.

Stroncijum dodatak za zdravlje kostiju

Još Jedan mineral koji pomaže zdravlju koštanog tkiva je stroncijum. Superior suplementi dolaze sa ovim prirodnim mineralom, za koji se veruje da pomaže da kosti budu gušća i zdravija.

Stroncijum dodaci kao što su Strontium Bone Matrix mogu pomoći telu nutritivnom podrškom svojih prirodnih svojstava . Pored toga, za stroncijum dodatke se takođe veruje da usporavaju ćelije koje narušavaju koštano tkivo.

Stroncijum dodatak sadrži i vitamin K2, koji je neophodan za normalno funkcionisanje i zdravlje skeletnog sistema. Svi sastojci su naučno podržani da nutritivno pomoći vašem telu u poboljšanju gustine kostiju i snage, zdravog skeletnog sistema, zdrave kičme, zglobova, i kukova, iza zdravije zube.

Jasno je da nikada nije prerano da počnete brigu o vašim kostima.

Izvor: zdravlje.iz.rs

 

Podeljeno