Bezbolni načini za lakše ustajanje ujutru

Foto-ilustracija: FreeDigitalPhotos/Feelart
Podelite:

Ustajanje iz toplog kreveta još je teže s hladnijim danima i dolaskom zime, ali postoji rešenje.

freeimages.com

freeimages.com

Rezultati studije sa Univerziteta u Torontu pokazuju da ranoranioci imaju pozitivniji stav o svom životu nego oni koji vole da spavaju duže.

Jedno od objašnjenja za to jeste i da se ranoranioci duže izlažu dnevnoj svetlosti, koja podstiče stvaranje serotonina, poznatog i kao hormon sreće.

Uglavnom, ako ste noćne ptice, i za vas postoje tri bezbolna načina kako da se ustanete ranije i da budete raspoloženiji celi dan.

  • Ustanite deset minuta ranije, vaše telo će se nakon nekoliko dana naviknuti na promenu.
  • Potrudite se da ustajete i vikendima barem u približno vreme kao i preko nedelje. Pomoglo bi i da ustajete ranije barem jednog jutra vikenda.
  • Maksimizirajte izlaganje dnevnoj svetlosti. Doručkujte pored prozora, a tu se možete i šminkati. A najbolje bi bilo i da propešačite deo puta do posla.

pitaj

Izvor: SuperZena

Podeljeno