Dijeta koja je zaludela svet

Podelite:

U hrono ishrani samo treba da poštujete pravilo kombinovanja hrane, ugljene hidrate i proteine jedete samo za doručak. Obroke ne smete da preskačete.

hrono ishrana piletina

– Bitno je da imate tri obroka, a između njih treba da bude razmak oko pet sati kako biste regulisali nivo šećera i insulina u organizmu. Uz hrono ishranu se preporučuju intervalni treninzi, a najbolja je kombinacija brzog i sporog hoda. Trenira se ujutro ili tokom dana, nikako uveče – kaže Marija Stajić, nutricionista.

 

Preskakanje obroka je zabranjeno, posebno večere, koja se u drugim dijetama često izbegava.
Namirnice koje treba izbegavati i kada dođete do željene kilaže su mleko, šećer, belo brašno, kao i jogurt, koji često sadrži skrob.
Hrono ishrana je brzo postala popularna jer se ne vodi računa o kalorijskom unosu. Mršavi se postepeno, a kilogrami se ne vraćaju ako nastavite da se pridržavate lakih pravila.

JELOVNIK PREMA HRONO ISHRANI:

DORUČAK:

Jedite ugljene hidrate, proteine, masti. Ali bi trebalo da vodite računa o tome da izbegavate pšenicu i kukuruz. Dozvoljena brašna su sva ostala: speltino, ječmeno, ražano, heljdino, ovseno… Dozvoljeni su i čvarci i slanina, ali po mogućstvu bez aditiva.

RUČAK:

Trebalo bi da jedete jače proteine kao što su junetina, svinjetina, teletina ili jagnjetina, ali bez ugljenih hidrata, odnosno hleba. Ako jedete ugljene hidrate, onda uz njih uzimajte povrće. Takođe, treba jesti što više svežeg povrća u vidu salate.

VEČERA:

Takođe proteini, ali lakši, kao što su belo meso ili riba. Ponekad možete uz salatu pojesti i mladi sir, ali to tek kada izađete iz faze mršavljenja. I za večeru kombinujte samo belo ili zeleno povrće.

SLATKIŠI:

Slatko, pa i voće, jedite isključivo u popodnevnim časovima, između ručka i večere, nikako ujutru. Najbolji izbor je crna čokolada sa minimum 70 odsto kakaoa, kao i suvo voće poput smokvi ili šljiva.

AKO TREBA DA SKINETE VIŠE KILOGRAMA:

Uvodi se restrikcija. U restriktivnom periodu se potpuno izbacuje užina, uključujući i voće, jer je puno šećera. Takođe iz ishrane se privremeno izbacuju i sva skrobna povrća, kao i ugljeni hidrati za ručak.

Sve ostale informacije o hrono ishrani pročitajte na  www.hronokuhinja.rs

Preuzeto sa: Zena.Blic.rs

Podeljeno