Evo kako da smršate bukvalno preko noći. Da, zaista je moguće!

Podelite:

Iako svi znamo da skidanje kilograma nije jednostavan proces, i da ne postoji nijedna dijeta koja je “magična”, ipak pojedinim sitnim promenama svakodnevnih navika pre spavanja i te kako možemo da utičemo na svoju liniju

dijeta

Verovali ili ne, samo mala promena navika može da učini mnogo toga za vašu liniju. Donosimo vampet trikova koje bi trebalo da primenjujete svake večeri pre spavanja, što će vam umnogome olakšati put ka idealnoj težini.

Večera bez soli

Želite li da se probudite bez nadutog stomaka i otečenih nogu, pazite šta jedete! Slana hrana pre spavanja je neprijatelj vaše linije. So tokom noći ostaje u telu i zadržava vodu zbog čega dolazi do nadutosti.

Večera mora da bude lagana. Preporuka je kuvano povrće i čisto meso ili riba pripremljena bez prženja na ulju.

Piće

Gazirani napici, kao i oni sokovi prepunu šećera mogu da ugrozite vaš san, ali i liniju. Šećer se teško i sporo razgrađuje i zato ga treba izbegavati pre spavanja. S druge strane, voda “ispira” organizam i sprečava zadržavanje vode u telu.

Zato, nakon večere popijte običnu vodu sobne temperature. Ali, ne preterujte s količinom.

VODA

Mračna soba

Hormon melatonin dokazano pomaže telu da potroši kalorije.

S obzirom na to da telo najviše melatonina proizvodi u potpunom mraku, osigurajte prijatnu atmosferu za spavanje i dobro zamračite prostoriju.

Temperatura

Istraživanje je dokazalo da spavanje u hladnijoj sobi telo troši više kalorija. Pre spavanja, izluftajte prostoriju i osvežite je koliko god možete.

Osim potrošnje kalorija, vaše će san biti puno čvršći i kvalitetniji, što je jednako važno za održavanje linije, piše Zadovoljna.

dijeta1

Fizička aktivnost

Ako smatrate da fizička aktivnost pre spavanja nije dobra za vaše telo, varate se.

Istraživanje je dokazalo kako bilo koji oblik vežbe, ali i duža šetnja nakon večere pomaže organizmu da sagori više kalorija, ali i osigurava kvalitetniji san.

(eklinika / Telegraf.rs)

 

 

 

Podeljeno