Hodanje kao preventiva bola u leđima

Podelite:

Da li Vas muči bol u leđima? Probajte da šeteate. Najnovije izraelsko istraživanje  je pokazalo kako samo pola sata hodanja tri dana u nedelji, može doprineti istim rezultatima protiv bolova u leđima, kao i vežbe jačanja mišića leđa.

setnja

Istraživači u Tel Aviv-u su podelili u dve grupe, 52 osobe sa bolovima u donjem delu leđa. Procenili su svakog ispitanika, koliki im je procenat boli i u kojoj meri izbegavaju dnevne aktivnosti.
Prva polovina je radila program za jačanje mišića, koji je uključivao 2-3 vežbe nedeljno, u periodu od šest nedelja.
Druga polovina je imala šestonedeljni aerobni program hodanja od 2-3 puta nedeljno. U početku su hodali 20 minuta, a na kraju programa vreme je iznosilo 40 minuta, kako se njihova kondicija povećavala.

Rezultati su pokazali poboljšanja kod obe grupe ljudi, a program hodanja je pokazao jednake rezultate kao i vežbe snage, kada se radi o ublažavanju bola u leđima.
Program hodanja ima svoje prednosti, jer ohrabruje sve nas da sledimo zdraviji stil života. Osobe, koje su redovno aktivne, manje su sklone tipičnim bolovima i problemima. Hodanje je aktivnost niskog inteziteta i takođe snižava krvni pritisak, poboljšava funkcionisanje mozga, povećava imunitet i smanjuje stres.

Hodanje možete praktikovati bilo kada, bilo gde i sa bilo kim. Zato upravo sada ustanite i prošetajte!

Izvor: zdravlje.iz.rs

Podeljeno