Imate još fore da SMRŠATE do mora i to samo za par dana!

Image courtesy of nixxphotography at FreeDigitalPhotos.net
Podelite:

Ako tek treba da idete na letovanje, a liniju niste doveli do savršenstva, ne očajavajte, jer nije sve izgubljeno

Image courtesy of nixxphotography at FreeDigitalPhotos.net

Image courtesy of nixxphotography at FreeDigitalPhotos.net

Mnogi misle da mršavljenje mora da predstavlja dugotrajan proces, tokom kojeg je nužno mučiti se da bi se stiglo do rezultata. Međutim, tajna uspeha krije se u svakodnevnim rutinama i sitnicama.

Donosimo vam pet malih odricanja uz koje možete smršati i otopiti masnoće za samo par dana.

Čaj umesto kafe

Iako kafa sama za sebe nije kalorična, vaši omiljeni dodaci poput šećera i mleka sazlužni su za unos dodatnih kalorija koje vam nisu potrebne.

Umesto kafe ispijte šolju zelenog ili crnog čaja, toplog ili hladnog. Oni će vas razbuditi istom snagom, ali će pritom očistiti vaše telo i ubrzati varenje i razgradnju masnoća.

Držite dijetu dva dana u nedelji

Izbacite ugljene hidrate poput testenine, hleba, pirinča ili krompira iz svog jelovnika samo dva dana u nedelji.

Umesto ovakvih priloga pripremite kuvano povrće i već ste uradili mnogo za svoje telo.

Foto-ilustracija: Foter/dontshoot.me!

Foto-ilustracija: Foter/dontshoot.me!

Žvaćite žvaku

Svaki puta kada se zaželite neke grešne grickalice ili slatkiša između obroka popijte čašu vode i posegnite za žvakaćom gumom , onom bez šećera.

Žvaka će trenutno zadovoljiti vaše potrebe za slatkišima, a na taj način ćete preskočiti barem 2-3 nezdrava unosa kalorija dnevno.

Zagrejte prostoriju

To ne znači da bi tokom leta trebalo da upalite grejanje, već samo da ne preterujete sa klima uređajem.

Niže temperature otvaraju apetit i želju za žvakanjem i grickanjem, dok se tokom vrućina želja za hranom značajno smanjuje, prenosi portal Zadovoljna.

Image courtesy of tiverylucky at FreeDigitalPhotos.net

Image courtesy of tiverylucky at FreeDigitalPhotos.net

Pešačite

Tokom leta jutarnje šetnje su prijatne, ali i vrlo korisne. Prisilite se i parkirajte se dalje od mesta gde radite ili, ako vam nije predaleko, uputite se na posao pešice.

Samo 10 minuta kretanja tokom dana pomoći će vam da skinete masne naslage i što pre skinte sav taj neželjeni višak.

(eKlinika.rs/Telegraf.rs)

Podeljeno