Kako da skinete masne naslage sa stomaka: 7 navika u ishrani za vitak struk i lepu liniju

Freeimages.com
Podelite:

Za ravan stomak i oblikovan struk nije potrebna stroga dijeta i naporno vežbanje. Uvedite male izmene u ishrani i salo sa stomaka će početi brzo da se topi…

1. Započnite dan s vodom s limunom.Štaviše, iscedite sok od jednog limuna, pomešajte ga s toplom vodom i prstohvatom soli, pa ovu tečnost pijte svako jutro kako biste podstakli rad metabolizma i otopili masne jastučiće.

Pitaj doktora online. www.eklinika.rs

2. Zamenite rafinisani pirinač, hleb i testeninu s njihovim „smeđim“ alternativama od celih žitarica. Oni polako otpuštaju energiju, pa vas drže duže sitima.

3. Izbegavajte šećer, industrijske proizvedene slatkiše sa dodatkom homogenizovanih masnoća, kao i gazirane sokove, koji kriju brojne kalorije.

4. Pijte mnogo vode i u pravilnim razmacima tokom celoga dana kako biste podstakli sagorevanje kalorija i otklonili toksine iz organizma.

5. Iskoristite svaku priliku za uživanje u sirovom belom luku. Njegovi sokovi podstaknuće proces sagorevanja kalorija u telu, a posebno ako sažvaćete dva do tri čena ujutro ili uveče.

6. Ne zaboravite na voće i povrće koji sadrže mnoge važne vitamine i minerale. U jelovnik uvrstite što je više moguće citrusnog voća, koji podstiče otapanje masnih naslaga, kao i zelenog lisnatog povrća, koji sadrži prehrambena vlakna i podstiče varenje.

7. Začinite obroke cimetom, đumbirom i crnim biberom. Ovi začini podariće novu gastronomsku dimenziju vašoj hrani, a istovremeno će smanjiti šećer u krvi i pomoći vam u mršavljenju.

Pitaj doktora online. www.eklinika.rs

eKlinika.rs / Lisa.rs

Podeljeno