Kardiotrening za manju kilažu, rastegljive gume protiv stresa

Podelite:

Tip treninga treba da birate u odnosu na cilj koji želite da postignete. Prema rečima fitnes trenera Miroslava Ćušića, sada je pravi trenutak da počnete sa vežbanjem. Snežni i sumorni dani su za nama, pa ćete i vi imati više energije.

kardio

 

MRŠAVLJENJE

Najbolji izbor ako želite da smršate su vežbe za velike mišićne grupe kao što su noge, stomak i leđa. Za uspešnije rezultate, kombinujte ih sa kardio treningom. Počnite sa trčanjem u kraćim intervalima, koje ćete kasnije produžavati, jer nijedna vežba ne sagoreva kalorije kao trčanje. Za noge radite čučnjeve, za stomak trbušnjake i obavezno uključite nekoliko vežbi za leđa.
ZATEZANJE
Zatezanje kritičnih delova tela kao što su stomak i zadnjica često je mnogo teže od gubitka kilograma.

– Vežbe sa opterećenjem su odlične za zatezanje tela, a pod tim podrazumevamo sopstveno opterećenje, kao i tegove. U ovom slučaju puls može da se ubrza i do krajnje gornje granice – ističe Ćušić. 
Ako vam ideja o odlasku u teretanu ne deluje privlačno, nabavite tegove i vežbajte kod kuće.
OPUŠTANJE
Posle napornog dana u kancelariji, verovatno najviše želite da se opružite na kauču uz daljinski upravljač i kesicu grickalica, ali vežbanje će vas opustiti još više od toga.

– Rastegljive gume povećavaju pokretljivost kičmenog stuba i ramena, što je posebno važno kod osoba koje sede po ceo dan. Stolicu u kancelariji zamenite loptom za pilates i leđa će vam biti zahvalna – savetuje Ćušić.
PODMLAĐIVANJE
Svako ko želi da ostane fit i da se podmladi bar u fizičkom smislu trebalo bi da se pridržava jednostavnih smernica.

– U trening obavezno uključite kardiovežbe slabijeg intenziteta, pri čemu se puls neće mnogo ubrzavati. Pre svakog treninga posvetite određeno vreme razgibavanju, a nakon vežbanja se dobro istegnite – kaže fitnes trener.

Izvor: zena.blic.rs

Podeljeno