KUTAK ZA ZDRAV ŽIVOT Male stvari koje mnogo menjaju!

Podelite:

Kako bolje iskoristiti namirnice kao što su krompir, šargarepa, beli luk, zeleni čaj, ovsene pahuljice? Budite sigurni da nije dovoljno samo da jedete zdrave namirnice, već je bitno i kako ih pripremate.

Ruzmarinum-ruzmarin

Mala promena u pripremi doneće veću korist i više hranljivih materija.

Čaj

Većina nas u čaj dodaje mleko i šećer. Ipak bolje ih je izostaviti, jer je utvrđeno da mleko u čaju poništava dobrobiti za kardiovaskularni sistem koje donosi čaj, dok zeleni čaj treba piti bez šećera. Možda zvuči čudno, ali bolje je da dodate malo soka od limuna ili pomorandže, jer vitamin C koji sok sadrži pomaže da se nutrijenti iz zelenog čaja lakše usvoje.

Šargarepa

Mnogi je jedu sirovu, najčešće u salati. Međutim, istraživanje pokazuje da je bolje ako je dinstana ili kuvana, zato što termička obrada povećava bioiskoristivost karotinoida, koji jačaju imuni sistem i smanjuju rizik od nekih oboljenja, posebno određenih vrsta raka i oboljenja očiju. Dakle, ako šargarepe izdinstate ili skuvate, pa još i dodate malo ulja, vaše telo će znatno bolje moći da usvoji te važne nutrijente.

Podeljeno