Laki fitnes saveti za ravan stomak

Podelite:

Salo sa stomaka se najteže skida, ali ciljanim vežbama i korigovanom ishranom rezultat će biti samo jedan – lep stomak bez “šlaufa”.

fit

Image courtesy of marin at FreeDigitalPhotos.net

 

OSNOVNI TRBUŠNJACI
Iako vežbi za stomak ima mnogo, klasični trbušnjaci su najefektivniji. Važno je da pokrete pravite polako.
1. Lezite na leđa, noge su savijene u kolenima, stopala ravno na podu, a ruke pored ušiju.
2. Savijte ramena unapred, a donji deo leđa ostaje na podu. Zategnite trbušnjake, izdahnite dok se podižete, a udahnite dok se spuštate. Svako ponavljanje treba da oduzme oko četiri do pet sekundi.
3. Dva seta od 12-15 ponavljanja svaki drugi dan
 

ZAMISLITE GREJPFRUT 
Jedna od najvećih grašaka koju ljudi prave kad rade trbušnjake je to što spuštaju glavu. To opterećuje vrat i skreće fokus sa vaših trbušnjaka. Svaki put kada radite vežbe za stomak na podu, zamislite da vam je grejpfrut zaglavljen između brade i grudi. 
 

VEŽBAJTE UVLAČENJE STOMAKA
Efekat je dvostruk: kad uvučete stomak, automatski izgledate vitkije. Ali to nije sve! Ponovite ovo više puta dnevno, trudeći se da ostanete u tom položaju nekoliko sekundi. Tako ćete ojačati mišiće i rešiti problem isturenog stomaka. 
 

JEDITE INTEGRALNI HLEB
Otkriveno je da osobe koje jedu više integralnih žitarica imaju manje masnih naslaga, uključujući i salo na stomaku. Integralne žitarice stvaraju osećaj sitosti jer se duže vare od prerađenih žitarica. Nikada ne večerajte bar tri sata pred odlazak u krevet.
Ne jedite slatkiše i grickalice. Pivo,gazirana pića i zašećereni voćni sokovi su zabranjeni.

 

VIŠE SMEHA – MANJE NASLAGA
Depresija i stres usko su povezani sa nakupljanjem masnih naslaga na stomaku jer remete redovnu ishranu. Zbog toga dolazi do naglog pada šećera u krvi, ali i prejedanja koje pospešuje taloženje sala na struku. Takva vrsta masnoća se najteže gubi, pa umesto brige pozovite prijatelje na druženje i priuštite sebi dozu smeha, koji jača trbušne mišiće.

Izvor: zena.blic.rs

Podeljeno