Masaže koje trenutno pomažu kod bolova

Podelite:

Pomoću drevne azijske tehnike mudra, poznatije kao joga za prste, možete da se ublažite glavobolju, rešite se stresa, bolova u leđima i umora.

masaze

Na staroindijskom „mudra“ znači „pečat koji donosi radost“. U mnogim azijskim zemljama ovu vrstu joge koristili su za uklanjanje duhovnih i telesnih tegoba. Ovo uopšte ne treba da vas čudi, jer se na vrhovima prstiju nalazi skoro 4.000 nervnih završetaka koji su preko energetskih puteva, meridijana, povezani sa svim organima. Treba samo da naučite da ih aktivirate. Pritiskom na pojedine prste ili površinu dlana možete da ojačate imunološki sistem, da se oslobodite stresa, ublažite glavobolje… Mudra vežbe pomoći će vam da se oslobodite blokada u telu, a vaša životna energije moći će neometano da protiče.

Rešite se glavobolje

Kad vas zaboli glava, nemojte da posežete za tabletama, jer glavobolju možete da uklonite slika 1sasvim efikasno i pomoću sledeće mudre. Spojite vrhove palčeva, kažiprsta i srednjeg prsta obe ruke. Domali prst savijte, a mali prst ispravite. Nežno pritiskajte jagodice i u isto vreme polako i duboko udišite i izdišite. Ponavljajte ovu mudru tri puta u toku dana po pet minuta. Vežbajte zatvorenih očiju jer ćete se tako brže opustiti.
EKSTRA SAVET
Energetska tačka za vrat i ramena leži između malog i domalog prsta. Štipnite taj deo pet puta, pa ga nakon toga laganim kružnim pokretima izmasirajte.

slika 2Pobedite bol u leđima

Ako na poslu konstantno sedite, verovato i vi pripadate onima koji često osećaju oštar bol u leđima. Problem ćete rešiti laganom masažom spoljne strane levog palca, od korena ka vrhu. Isto to uradite i sa palcem druge ruke. Tako ćete umiriti nerve na kičmenom stubu. Da bi vežbe bile efikasnije, skinite sav nakit s ruku.

EKSTRA SAVET
Da biste pobedili bolove u krstima i u stomaku koji su povezani sa PMS-om, masirajte nežno i naizmenično male pregibe na prstima, svaki oko minut. Ova mudra deluje umirujuće na matericu i jajnike.

Povratite energiju

Posle napornog radnog dana često ste umorni i iscrpljeni. Sledeća mudra će vam pomoći da slika 3to savladate. Spojite vrhove palčeva, kažiprsta i srednjih prstiju i blago pritiskajte. Ostale prste ispružite. Da biste postigli prave rezultate, ovu mudru primenjujte od pet do 20 minuta.
EKSTRA SAVET
Da biste pojačali efekat ove vežbe, vrhovima prstiju naizmenično masirajte dlanove, polazeći od korena prstiju pa do vrha. Ovu vežbu ponavljate svaka tri sata, jer to umiruje nervni sistem.

 

slika 4Ojačajte imunitet

Ako ste prehlađeni, pomoći će vam ove vežbe. Laganim pritiskom nežno masirajte gornji deo srednjeg zgloba kažiprsta i srednjeg prsta po jedan minut. Možete i da upletete prste jedne i druge ruke, i tako ih trljate tri sekunde. Ponavljate ovo nekoliko puta dnevno kako biste aktivirati limfni sistem, izbacili otrove i ojačali imunitet.
EKSTRA SAVET
Vrhom palca desne ruke jako pritiskajte oko tri minuta vrh desnog kažiprsta i srednjeg prsta. Nakon toga promenite ruku. Vežbu radite više puta dnevno.

Izvor: zena.blic.rs

Podeljeno