Niste spavali noćas, a čeka vas gomila obaveza? Evo kako da pregurate dan!

Foto-ilustracija: FreeDigitalPhotos/nenetus
Podelite:

Nema gore stvari nego kad posle neprospavane noći, posle samo par sati sna, morate da ustanete i odete na posao. Uz ove trikove lakše ćete pregurati dan

Foto-ilustracija: FreeDigitalPhotos/nenetus

Foto-ilustracija: FreeDigitalPhotos/nenetus

Sigurno ste nakad imali neprospavanu noć. Koji god da je bio razlog za to, ono što je sigurno jeste da ste sledećeg dana bili slomljeni i da ste bauljali okolo jedva čekajući da se vratite u krevet.Međutim, to može da bude problem ukoliko tog dana morate da radite.

Da li da pritisnemo “snooze”?

Većina ljudi, ako nisu imali dovoljno sna tokom noći, pritisnuće čuveno “snooze” dugme i pokušati da se odmore još malo. Međutim, naučnici kažu da to nije dobra ideja. Umesto da to dragoceno vreme iskoristite da se razbudite, bacate ga na pokušaj sna koji je lošeg kvaliteta i neće vam pomoći da se odmorite.

Foto-ilustracija: FreeDigitalPhotos/Feelart

Foto-ilustracija: FreeDigitalPhotos/Feelart

Tuširanje

Ovo će svakako pomoći, pa gledajte da ne preskočite. Posebno je korisno ako to uradite na sledeći način:

Posle čitanja ovog teksta, uvek ćete se tuširati na ovaj način. Evo i zašto!

Doručak

Vodite računa da doručkujete u roku od jednog sata nakon što ste ustali iz kreveta. Treba znati i to da će nas slatka hrana, bogata ugljenim hidratima, brzo podići, ali samo da bismo kasnije ponovo klonuli. Zato treba jesti hranu bogatu proteinima i zdravim mastima.

Foto-ilustracija: Foter.com / ultrakmi

Foto-ilustracija: Foter.com / ultrakmi

Kafa

Ako pijete kafu, treba da je popijete ujutru, ali ne više od jedne šoljice. Tako nećete potrošiti preporučeni dnevni unos kafe prebrzo. Takođe, ako možete da izdržite, sačekajte i popijte kafu tek kasnije. Biće delotvornija.

Vežbanje

Da li će pomoći ako provežbamo ujutru nakon neprospavane noči? To pre svega zavisi od toga da li ste dobro spavali prethodnih noći i da li redovno vežbate. Ako je to slučaj, onda će vam svakako pmoći da provežbate, ali ako ne vežbate redovno i niste danima spavali kako treba, postići ćete kontraefekat.

(eKlinika.rs/Telegraf.rs)

Podeljeno