Od doručka do večere: 3 namirnice koje će vam pomoći da spavate bolje večeras

Podelite:

Ako hoćete da večeras spavate lepo, morate celog dana da pazite šta jedete. Naravno, između ostalog, treba da izbegavate i kofein nekoliko sati pred spavanje i da ne jedete slatko kasno uveče.

DORUČAK: JAJA

jaja za dorucak

Aminokiseline u jajima stimulišu neurone koji proizvode oreksine, hormone koji igraju ključnu ulogu u regulisanju REM faze sna i održavanju budnosti tokom dana.

RUČAK: SOK OD VIŠANJA

Red drink ank cherry

Istraživači sa Univerziteta u Luizijani otkrili su da sok od višnje podstiče san. Ljudi koji su patili od nesanice a koji su pili sok od višnje dvaput dnevno tokom dve nedelje počeli su da spavaju u proseku po 85 minuta duže svake noći.

VEČERA: JASMIN PIRINAČ

Jedna mala američka studija otkrila je da je jasmin pirinač savršen obrok za večeru – oni koji su ga jeli zaspali su mnogo brže. Hrana sa visokim nivoom glikemijskog indeksa podstiče oslobađanje triptofana, aminokiseline koja podstiče san.

 

Preuzeto sa sajta Zena.Blic.rs

 

Podeljeno