Odabrali ste kardio program: Da li ćete tako najbrže smršati, savetuje vas trener

Podelite:

Statistika nam govori da preko 50% devojaka koje prvi put dolaze u fitnes klub biraju kardio pakete koji podrazumevaju korišćenje trake, glajdera, stepera i bicikla, i da svoj trening baziraju samo na kardio aktivnostima. Da li je to ok, da li je to pravi izbor kada želite da smršate?

Iz više razloga je to razumna i realna odluka, treningom na kardio spravama direktno sagorevate masne naslage pa samim tim i smanjujete svoju telesnu masu. Nažalost to nije najefikasniji način i tako nećete najbrže smršati.

Na prvom mestu bitan je intenzitet cardio aktivnosti. Ukoliko je on previše visok velika je verovatnoća da nećete trošite masti uopšte. Neadekvatnim intenzitetom samo iscrpljujete organizam trošeći glikogen stvarajući mlečnu kiselinu koja će ograničiti trajanje samog treninga. Kod treninga mršavljenja intenzitet cardio aktivnosti ne bi smeo da bude veći od 70% od maksimuma, osim u nekim slučajevima intervalnog treninga mada se takvi cardio treninzi kod rekreativaca ređe praktikuju. Kada ste u zoni od 50% do 70% od maksimuma onda ste sigurni da vaše telo nakon određenog vremena počinje sagorevanje masnih naslaga.

Pitajte Fitnes Trenera OnlineeKlinika.rs

Podeljeno