Ovo izaziva bolesti: Horoskop otkriva šta je kome glavni okidač!

Podelite:

Kako napetost i stres utiče na vas? Da li znate kako da se opustite? Pogledajte koje slabosti su zapisane u vašem horoskopskom znaku

Freeimages.com

Freeimages.com

Svaki horoskopski znak trpi na svoj način. Stres i teške situacije se različito manifestuju i to na 12 načinia.Pogledajte kako loše situacije utiču na vaš astro znak:

Ovan

Za vas ništa lakše nego da izgubite kontrolu kada ste suočeni sa stresnom situacijom. S obzirom na to da vam je skoro nemoguće da izbegnete povremene eksplozije, pokušajte da naučite kako da se uzdržite. Kada ste u prilici da prasnete, brojite polako do 20, što je prilično stara metoda, ali koja uvek pomaže. Alternativno rešenje bi bilo da odmah prošetate ili uradite nekoliko vežbica. Kada bes počne da splašnjava, počnite s relaksacijom, kao što je sporo i ravnomerno disanje. Napetost najčešće osećate u temenu, čelu i mišićima vilice. Uz pomoć tehnika relaksacije prvo morate da naučite da opustite ove delove tela. Ali pre svega treba da eliminišete nepotreban stres iz svog života, tako što ćete uvideti da nisu svi tako brzi i bistri kao vi. Nekima je potrebno više vremena za objašnjavanje pre nego što zadovolje vaše visoke standarde.

Bik

Vi ste uglavnom smirena osoba, koja je skoro uvek u stanju da se savlada, ali i vama se dogodi da prenaglite. U tim trenucima vaša eksplozija se može meriti s nuklearnom bombom. Do sukoba najčešće dolazi kada vam se suprotstavi neko još tvrdoglaviji od vas. S obzirom na to da je vaše ponašanje, kada se razbesnite, neugodno za sve oko vas, povremeno sebi dajte oduška kroz fizičke vežbe i smireni razgovor o svojim osećanjima. Napetost vam je najčešće izražena u vratu i viličnim  mišićima. Gornji deo leđa takođe trpi kada napetost duže traje. To je uzrokovano tenzijom u vratnom delu kičme. Kada osetite da nailazi nervoza, počnite s dubokim disanjem i opuštanjem mišića, da biste što pre opustili najugroženije delove.

Blizanci

Vi pucate od energije, koja se ponekad pretvara u napetost. Kako ste stalno u potrazi za novim iskustvima i izazovima, i mnogo toga započinjete u isto vreme, kada dođete u stanje stresa skloni ste da kažete ono što inače ne bi trebalo. Inače, vi uvek imate mnogo toga reći kada ste ljuti. Morate uvideti da ništa ne dobijate nerviranjem zbog beznačajnih stvari. Ako predosetite da ćete iskočiti iz svoje kože, zastanite na trenutak, razmislite o neželjenim posledicama, koje vaše reči izrečene u besu mogu imati. Kada ste pod stresom napetost vam se akumulira u predelu ramena, grudnog koša, ruku i dlanova. Pri prvom nagoveštaju sukoba započnite s dubokim disanjem. Čim osetite da ste nervozni, usporite disanje i počnite s relaksacijom mišića da biste olakšali tenziju u najugroženijim dijelovima. Što češće grejte ruke.

Podeljeno