Vežbe za mozak

Podelite:

Na prvi pogled deluje smešno i nemoguće, ali verujte i mozak može da vežba. Postoji i za mozak jutarnja gimnastika, da bi se poboljšalo pamćenje i koncentracija.

imagesNaučnici tvrde da mozak stari posle 65. godine, a ljudi oboleli od vaskularnih bolesti, dijabetesa, ili pušači, njihov mozak oboleva čak i brže. Zato je potrebno vežbanje i treniranje moždanih sivih ćelija.

BILDUJTE-MOZAK-8-vezbi-za-jacanje-intelektaSvakog jutra je dovoljno da odvojite od 7 do 10 minuta, da bi poboljšali svoje pamćenje i koncentarciju.  Dovoljno je da svakog dana ujutru pročitate nešto, što bi kasnije nekome prepričali. Ili da uradite neku od lakših slagalica koje će vas naterati da uključite svoje vijuge. Rešavanje ukrštenih reči može vam pomoći da vremenom ne zapustite svoj mozak i ne obolite pre vremena od alchajmerove bolesti.

KLAS - EMIKOKIsto tako kao što su bitne  umne vežbe, tako je od veoma velikog značaja bitno da imate i fizičke aktivnosti.  Hodanje i rad sa prstima veoma pomaže moždanim vijugama. U jagodicama prstiju nalazi se veliki broj nervnih završetaka koji su direktno povezani sa centrom za pamćenje u mozgu. Zato se ženama preporučuje pletenje, vezenje, rad u bašti, a muškarcima rezbarenje, popravka ili pravljenje predmeta u radionici…

 

Autor: Ivana Šćekić

 

Podeljeno