Zaboravite na trbušnjake: Vežba uz koju ćete dobiti ravan stomak za dve nedelje [VIDEO]

Podelite:

# Čim se probudite (idealno bi bilo na prazan želudac i dok ste još u krevetu) legnite na leđa sa savijenim kolenima i stopalima položenim na dušeku. Udahnite pa duboko izdahnite i uvucite stomak toliko jako kao da pupak želite da „prilepite“ uz kičmu. Što više uvučete stomak to će biti jača kontrakcija i efikasnost ovog pokreta.

Fitnes Trener Online eKlinika.rs

# Zadržite uvučeni stomak 15 sekundi za početak, a kako napredujete produžite trajanje stiska sve do 60 sekundi, uzimajući kratke udisaje prema potrebi. Ponovite 3 do 5 puta.

# Kada ste spremni za težu verziju „isisavanja“ stomaka, radite vežbu klečeći na kolenima i dlanovima, sedeći ravno u stolcu ili na lopti za pilates.

# Nakon određenog vremena vežbanja stomak ćete moći da držite stisnutim dok sedite ili stojite tokom celoga dana.

Ukoliko budete radili ovu vežbu redovno, zdravo se hranili i radili svoj uobičajeni trening, rezultate ćete videti i osetiti već za dve nedelje, kaže Sturla.

POGLEDAJTE VIDEO NA SLEDEĆOJ STRANI…

Podeljeno